Tuesday, November 29, 2011

say no to mrsm snsd junhara!

semalam gila stress jawab exam ukkm mrsm.soaln math paling tuttt wa cakap lu.kes malas nak study macam aku memang jangan harap lah dapat jawab.yang study pon terkial kial,apatah lagi yang tak.tapi sc dengan keperibadian sonang sangat pulokk.apa pon,aku tak rasa aku dapat.hahahaha.

dah lah penat jawab exam,malam pulak ditambah frust bila beast just menang 1 award je!!!!okey tak kisah pon dia menang ke tak,tapi snsd menang artis of the year?!!!!seriesly,tolong lah!for me lah,diaorang tak layak pon!!dah lah menang lagu diaoarng yang baru tu hah 'the boys'.series tak langsung!!arghhhh!!!!!

okey,over gila nak pikir benda-benda macam ni.hahaha.

junhyung tweet pasal last night dia not in a good mood.nah,aku tahu dia tak ade mood je terus aku pon tak ada mood!seriesly what happen?!!nowadays,dia asyik pakai sunglasses je!like seriesly every concert dia pergi dia pakai!!tengah perform,amik award,red carpet,photoshoot,press confrence!arghhh tolong lah!aku rasa lepas dia couple dengan hara terus dia macam senyap/tak senyum sangat!sepatutnya,dah ada gf lah hyper/excited/gila/happy.tapi tak pon.junhyung CLASH dengan hara now!!i said NOW!!!jebal!!!!!

NO JUNHARA please!!!

No comments:

Post a Comment