Thursday, November 3, 2011

hari-hari.

sekarang,hari-hari aku banyak diisis dengan membaca.ceh jangan cakap baca novel.memang dah lama dah aku tinggalkan hobi tu.

membaca blog-blog orang ramai.hehehe.banyak benefit yang aku dapat dengan baca blog-blog penulis blog.wahhh boleh cakap macam pergi sekolah juga.banyak ilmu masuk dalam kepala otak ni.boleh dijadikan alasan kepada emak bila emak bising asal lama sangat duduk depan computer?!

sebenarnya aku memang suka baca blog.terutama blog-blog yang terkenal seperti budu dan belacan,hentakbelipat dan petisuara,sembang kencang,fynn jamal dan banyak lagi.kalau nak senaraikan sampai esok pon tak habis.aku start suka baca sejak dari dulu lagi.dulu tu tak ingatlah bila.yang pasti bukan baru-baru ni.tapi aku ada amik cuti kejap sebab terbusykan diri layan varity show korea.heh,kejam sangat.aku ikuti blog-blog diaorang tapi aku tak follow.pelik bukan?jangan ditanya kenapa.tapi akan bakal follow sebab bila aku nak start baca balik,payah habis aku cari blog diaorang.perghhhhhhh menyesal!

apa pon aku rasa ramai rakyat malaysia yang berbakat dalam bidang penulisan!most blog yang aku baca membuatkan aku buka minda aku dan berfikir.jadi cuti sekolah aku hanyalah cuti yang tidak memerlukan aku untuk pergi kesekolah dan bukan cutikan minda!i love it!at least i still use my brain.tak adalah nanti beku otak bila nak masuk sesi persekolahan tahun depan!percayalah selalunya cuti-cuti sekolah aku selalu diisi dengan perkara-perkara bodoh seperti menyanyi dan tidur!but now tidak lagi!

okey now,aku tengah cari motif aku buat entri ni!ahh mungkin ni masa rehat macam dekat sekolah?

No comments:

Post a Comment