Tuesday, November 15, 2011

drama review:cinderella's step sister

so i only took one week to finnished this drama.now i agreed with fas.cerita ni memang daebak/best gila/rugi kau tak tengok!tajuk omputihnya ''cinderella's step sister''.dalam bahasa ibunda mereka ''sinderella unnie''.do you know i took so much time just to read the tajuk in hangul?lol




i watched this drama dengan bebekalkan subtittle yang memang memerlukan otak untuk berkerja keras bagi memahaminya.lol i wonder siapa lah yang translet woi?nama orang pon kau bantai translet ape kejadah?ayat tunggang terbalik tak yah ceritalah!memang payah untuk memahami.berbekalkan ilmu yang aku belajar.ceh poyo.okey aku ada jugak kadang-kadang belajar bahasa korea.dengan internet semua pon boleh!:P so dapatlah juga aku memahami sedikit.so moral of this(bukan drama ni) jangan beli dvd cetak rompak.lol but i still want to buy since its soooooo cheap.takkan nak beli ori?donwload?i've no time to download.ahh sudah merepek.



cerita ni sangat-sangat sedih.okey tipu.tak ada lah sedih sangat.tapi lol.look i dont want to cry but entah macam mana tiba-tiba je air mata nak keluar.its not my fault.sila salahkan mata kerana tiba-tiba nak keluarkan air?eh??hahaha okey banyak gila part nangis.hati lembut macam aku memang tak tahan tengok orang lain nangis.mesti sibok nak join nangis jugak.lol.



hero dalam cerita ni?ermm apa yang boleh aku cakapkan hanyalah kadang-kadang chun jung myung handsome kadang-kadang dia tak.hahahha lol.so truee.comel jauh sekali.hehehehe.tapi dari apa yang aku penah baca,ramai tengok cerita ni sebab ada taecyon 2pm tu ha.lol.masa mula-mula aku tahu dia belakon,terus aku rasa malas nak tengok.hahahaha.bukan sebab aku benci dia ke apa,tapi entahlah.aku tak suka mungkin?bukan menyampah/benci/meluat/tak suka gila/antifan.



apa pon part paling best dalam cerita ni time masa diaorang sekolah.bila dah besar,kureng sikit.ada jugak part bosan.okey actually aku rasa drama korea semua ada part bosan.tak penah lagi rasanaya kalau aku tengok dvd drama korea,aku tak skip mana-mana part.semua pon mesti aku pernah skip part-part yang bosan.



okey apa lagi aku nak cakap?hurmmm kalau dari 5 bintang aku bagi lah 3?okey rasa macam nak 4 tapi ada some part aku tak paham sebab subtittle macam haram jadah.so i think i'll watch again dengan subtittle yang betul next year bila aku dah lupa ceritanya.then nanti aku buat review balik?okey tak?huhuhuhu



ahh okey apa lagi?oh okey tak ada apa lagi.kbye

No comments:

Post a Comment