Saturday, January 7, 2012

hello 2012 !!!

lol dah masuk hari ke 8 baru nak hello 2012?hahahah k saje mempoyokan diri busy.okey actually korang tak pernah peduli pon aku update ke tak?kan?ni pon macam ada je yang baca?!eh?ahahhaha pabo!



sesayang sayang aku pada 2011,nak tak nak kena move on juga ke 2012.do you know how much i love 2011?i also dont know how to describe how much i love 2011.2011 ni tahun yang sangat-sangat aku rasa bertuah gila gila!!!!!!gila aku rasa macam tak nak face 2012!!!hahahha thnks allah for everything!!!!!!!2012 plase be lagi better dari 2011 jebal!!!!


so far my 2012 was okey.last week just got my class.omg felt so sad because adriana,mas,azlin and wani didnt get same class with us!!i just cant imagine our class without them!must feel not complete.even dah 3 tahun dengan diaorang,tak penah langsung rasa bosan malah kalau boleh nak sampai habis sekolah bersama dengan diaorang but.....awww wanna cry now!!!


wani got teknik kajang and ofcoz she want to go there.again,i wanna cry!!!last friday we spent time dekat kfc kapar for maybe last time?no!!!last time for last week.okey.sebenrnya still tak pecaya wani nak tinggalkan kitaorang!!okey seriesly wanna cry.


okey tutup ler citer sedih.i believe we still can meet,laughing and gossiping together again!!^^





so orang selalunya kalau cakap pasal tahun baru kompem nak cakap pasal azam kan?hahahah aku kalau buat azam macam macam.tapi tu lah,nak capainya macam haram sikit.selalu jarang tercapai.okey sebenarnya azam budak sekolah selalunya sama je.hahahahha.


k aku rasa baik aku piblish now or else aku akan keep taip whatever aku rasa nak type.omg im so random

No comments:

Post a Comment