Sunday, December 25, 2011

THANK YOU ALLAH!:D

happy dapat jumpa xander tak hilang lagi,ditambah dengan kehappyan lagi!!okey i know benda ni dah lama lepas,but la ni cek baru ada time nak cito oi.

so last thursday result pmr keluar!!entah tak tahu lah asal but tak rasa apa apa pon malam tu.chill lagi boleh tengok movie gelak2.dah pagi tu pon boleh cool lagi.dah sampai sekolah baru rasa cuak sikit.well,aku dah beserah je time tu.dapat apa pon dapat lah.bukan study betul betul pon so tak yah nak berangan lah kan dapat straight?tapi still doa gak harap dapat straight A.hehhehe.bila fatin cakap 23 orang je dapat straight A terus aku macam ''ah kompen aku tak tercalon!''then tibalah masanya cikgu sebut nama-nama yang dapat straight A.

''seterusnya,BA085K015.nur syamira binti sudin''KYAAA!!!!series aku jerit time tu!tak percaya!!!i cant stop asked myself betul ke ni aku punya?ni mimpi ke realiti?tak habis habis cek slip tu betul ke tak.hahahaha.lol.i cant control myself again.

happy sangat tapi tak boleh nak nangis.hahahah berjangkit dengan afiqah M!bila call mak cakap dapat staright A baru rasa nak nangis.tak sangka dapat banggakan parents!thank you allah!seriesly aku tak sangka boleh dapat straight A.aku agak dapat 4/5 A je sebab bagi aku yang malas study ni,soalan agak susah woi!memnag lepas habis pmr ritu dah terus beserah je dapat apa.memang tak terbayang langsung lah boleh dapat straight A!

tak sangka sisa-sisa 2011 and 15 tahun sangap bermakna!thnk you allah for everything.thnk you mak ayah.thank you cikgu-cikgu yang ajar aku.thnks to all my friend yang tolong ajar aku .thnks everyone!!love youguys.mmmuaaaah!!<----konon poyo macam menang award.kekekeke


akhirnya,mak tak boleh nak marah aku layan k-pop lagi.muahahahhaha.

No comments:

Post a Comment